Porträtt fotografering med memme

igår så tog jag lite porträtt foton på memme jag orkade inte lägga upp dem igår, eftersom jag deckade (?) direkt när jag kom hem. Det blev lite halloween/snövits inspererat. Dlumpig som jag är så råkade jag såklart på något sätt radera dem enligt mig bästa bilderna:( jag vet inte hur eller varför men det var en hel del bra bilder som försvann.... tja, det är väl inte så mycket att göra nu så.... jag fick också testa att "leka" modell, bilderna kan ni se HÄR.
 
 
vet inte om ni ser vad det är i hörnet men det är ett äpple med en tugga i.
 
som jag sa dem bästa bilderna raderades:( dem här blev lite suddiga.
Jag har märkt att min kamera har börjat bli riktigt trött:( :( 
 
Kram vivvi<3<3<3
 
 
     

Kommentarer
Sara säger:

Vad fina!! De på dig var också jättefina!:) Jo, jag undrade om du kanske ville lägga upp bilderna du tog i stallet på Flipper och så?:)

Svar: tack! ja självkart ska jag lägga upp bilderna, hehe hade helt glömt bort....
vivvi

2012-10-29 | 22:52:24
Bloggadress: http://livetsomhastnorden.blogg.se
Sara säger:

Vad bra! Haha det är lugnt:)

2012-11-05 | 16:01:03
Bloggadress: http://livetsomhastnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback