systemkamera!

nu har jag äntligen letat reda på kamerasladden så jag kan ladda över bilder från min systemkameran! jippie! jag ska försöka ha med kameran lite oftare eftersom den tar så mycket bättre bilder än bara en mobilkamera. men jag tycker ändå att mobilkamerorna på dem senaste iphones (?) är riktigt bra! så nu kommer lite bilder som jag tagit under sommaren!:)
 

memme hälsar på den nya hästen ville! memmes blogg: @www.memmesfoto.blogg.se
 
vet inte om det funkar att klicka på länken... 
 
lilla simon som jag red när jag var 4 år! 
 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

detta var lite bilder tagna från Gotland när jag var där med memme:)


här är några bilder från italien!
Levis chillar lite;) så jag tror det var allt!
 
hoppas ni också har det bra!
kram vivvi<3<3<3
 
(kommentera gärna;))
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Fina bilder!

Svar: tack! kul att du gillade dem:)
vivvi

2012-09-01 | 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback